مهدی جهانی آهنگ برف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهدی جهانی آهنگ برف
نوشته شده در چهار شنبه 25 آذر 1394
بازدید : 814
نویسنده : hosein

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و غمگین از مهدی جهانی به اسم برف

+ متن آهنگ

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Mehdi-Jahani-Barf.jpg

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 


  میباره اشکام رو شهر گونم
تا وقتی زندم با تو میمونم
احساس من رو قلبت میدونه
دوست دارم … دیوونه … دیوونه …
من به تو دل گرمم با این که برف میاد
یه روزی میای و هوا به حرف میاد
من به تو و فردا خیلی امیدوارم
خیلی برام خوبه که تو رو دوس دارم
ما …
شالت میرقصید تو دستای باد
قلبم لرزید و عشق تو رو داد
احساس من رو قلبت میدونه
دوست دارم … دیوونه … دیوونه
من به تو دل گرمم با این که برف میاد
یه روزی میای و هوا به حرف میاد
من به تو و فردا خیلی امیدوارم
خیلی برام خوبه که تو رو دوس دارم



:: موضوعات مرتبط: اهنگ , ,
:: برچسب‌ها: مهدی جهانی آهنگ برف , دانلود , جدید , اهنگ , مهدی جهانی , دانلود اهنگ مهدی جهانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: